ایران جی ام جی نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip - ایران جی ام جی

ویپ چیست؟

ویپ یک تکنولوژی است که تماس ها را از طریق اینترنت برقرار می کند و توسط شرکت های ارائه دهنده  مرکز تلفن voip برای کسب و کار های مختلف فراهم می شوند.

امکانات نرم افزاری مرکز تلفن voip :

  • صف انتظار
  • اپراتور گویا
  • ضبط مکالمات
  • گزارشات تماس
  • نظرسنجی تلفنی
  • فکس نرم افزاری
  • تنظیم ساعات اداری
  • امکان دریافت پیام صوتی
  • کنفرانس برای مکالمات گروهی
  • ارتباط یکپارچه با سایر شعب و دفاتر

مزایای نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip :

  • صرفه جویی در هزینه

راه اندازی ویپ یا مرکز تلفن voip یک راه مقرون به صرفه برای راه اندازی یک سیستم ارتباطات تجاری است. مرکز تلفن voip با اتصال به اینترنت هزینه تماس‌های داخلی در سازمان شما را کاهش می‌دهد.

  • نصب آسان

در مقایسه با سیستم‌های تلفن سنتی، نصب و راه اندازی ویپ بسیار آسان است. در سیستم تلفن‌های سنتی برای ایجاد ارتباط و برقراری تماس باید خطوط از طریق روش‌های فیزیکی متصل شوند اما برای نصب و راه اندازی ویپ نیاز به نصب خطوط تلفن فیزیکی نخواهیم داشت.

  • کیفیت صدای خیلی خوب

تلفن های تحت شبکه ویپ دارای کیفیت صدای HD در بلندگو و اسپیکر هستند و با این تلفن ها می توانید مکالمه با صدای واضح را تجربه کنید.

  • انعطاف پذیری جغرافیایی

مرکز تلفن voip برای کسب و کارهای مختلف این امکان را فراهم می‌کند تا سیستم های ارتباطی خود را به شعبه‌های مختلف در مکان‌های مختلف گسترش دهند و ارتباط برای کارکنان از راه دور از طریق اینترنت وجود دارد و محل قرارگیری تأثیری در آن نخواهد داشت.

  • مقیاس پذیری

نصب و راه اندازی ویپ یک راه حل کاملا مقیاس پذیر است که با کسب‌وکار شما به راحتی رشد می‌کند و بدون خرید هرگونه تجهیزات سخت‌افزاری اضافی یا خطوط اختصاصی جدید می توانید مرکز تلفن voip را ارتقاء دهید.

  • امنیت بالا

تلفن‎های ویپ voip امنیت بالاتری نسبت به تلفن‎های سنتی دارد و امکانات آن در این زمینه بیشتر و پیشرفته‎تر است. از جمله آن‎ها می‎توان به امکان رمز‎گذاری امن، احراز هویت کاربران، جلوگیری از شنود و … اشاره کرد.

 

چه کسب و کارهایی به مرکز تلفن voip نیاز دارند؟

در هر تجارت و کسب و کاری، مدرن شدن و همراه شدن با جریان تکنولوژی یکی از ملزومات مهم پیشرفت است. در این میان راه‌های ارتباط مدرن‌تر، به شما درارتباط موثرتر و فروش بیشتر کمک می‌کند و مشتریان معمولا ارتباط فوری از طریق تماس صوتی را ترجیح می دهند. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل شماره تلفن را در لیست راه‌های ارتباطی خود ارائه می‌دهند.

یک سرویس تلفنی تجاری مبتنی بر مرکز تلفن voip می‌تواند بدون هزینه‌های بالا به شما در رشد تجارت کمک کند.

نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip به شما این امکان را می‌دهد تا تماس های خود را بهتر مدیریت کرده و پیگیری کنید، اطلاعات مشتری را جمع آوری کرده و روابط قوی‌تری با مشتریان داشته باشید.

 

هزینه نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip چقدر است؟

خود نصب و راه اندازی ممکن است هزینه مشخص و ثابت در همه شرکت ها نداشته باشد و با یک استعلام از چند شرکت میانگین قیمت را می‌توان پیدا کرد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر از بحث نصب و راه اندازی ویپ بگذریم چند عامل وجود دارد که ممکن است هزینه را کم یا زیاد کند.

چه عواملی در هزینه نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip تاثیر گذار است؟

  • تلفن ویپ

نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip نیاز به خرید تلفن تحت شبکه ویپ دارد. تلفن های تحت شبکه ویپ تنوع زیادی دارند. شما می‌توانید برای کم کردن هزینه های خرید تلفن از مدل های ساده تر برای کارمندان استفاده کنید.

  • زیر ساخت شبکه

اگر مجموعه شما کابل کشی شبکه نداشته باشد نیاز است که این زیر ساخت برای مجموعه شما ایجاد شود تا این امکان برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ به وجود آید.

  • ویژگی های خاص

هرچه توقع شما از این سیستم بالاتر رود و اگر نیاز به ماژول های خاص و بیشتری داشته باشید هزینه اولیه  نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip بالاتر می‌رود. سیستم در بیشتر مواقع نیازی به اضافه کردن ماژول خاصی ندارد.

  • تعداد کارمندان

در صورتیکه تعداد کاربران (کارمندان) شما زیاد نباشد، برای نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip نیاز به خرید سرور یا سیستم بسیار پیچیده یا گرانی نیست و با کمترین هزینه می‌توان از کیس های ارزان قیمت هم استفاده کرد اما هرچه تعداد کارمندان شما بالاتر باشد سروری که برای مرکز تلفن ویپ نیاز دارید بایستی قابلیت های بالاتری داشته باشد در نتیجه قیمت سرور بیشتر می‌شود.

چرا افرا ارتباط ؟

افرا ارتباط یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه راهکارهای نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip است که تا امروز در کنار ده‌ها شرکت معتبر در کشور توانسته یکی از تخصصی ترین مراکز تماس را نصب و راه اندازی نماید. نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip در افرا ارتباط شامل مشاوره، شخصی‌سازی بر اساس نیاز مجموعه، اجرای پروژه و پشتیبانی است.

مشتری مداری، پاسخگویی، رفع مشکلات احتمالی و پشتیبانی همیشگی، امکان توسعه در اسرع وقت، برخورداری از متخصصین زبده و آموزش دیده، قیمت مناسب و ارائه آموزش های کاربردی به مشتریان، از جمله دلایلی است که اغلب مشتریان در نظرات خود بعد از نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip به آن اذعان دارند.

 

 

سخن پایانی

این روزها به مدد پیشرفت تکنولوژی شکل ارتباطات تلفنی نیز به طور کلی تغییر کرده است. با توجه به قابلیت های این سرویس مانند هزینه های کمتر، گسترش ساده‎تر، کیفیت بالای تماس، امکانات بیشتر، عدم نیاز به حضور در یک موقعیت فیزیکی خاص و …کسب‎وکارهای زیادی به دنبال نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip هستند. می‎توان پیش بینی کرد که در سال های آتی تلفن های ویپ به شکل گسترده توسط بیزنس‎های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت لازم است به این موضوع اشاره کنیم که شرکت افرا ارتباط یک مجموعه معتبر و باتجربه در زمینه نصب و راه اندازی ویپ و مرکز تلفن voip می باشد.

همین الان می‌توانید با متخصصین‌ شرکت افرا ارتباط تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید و شرایط خودتان را با ما در میان بگذارید.

ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم داد که هم از لحاظ هزینه برای کسب و کار شما به صرفه باشه و هم بهترین کارایی را برای مجموعه شما داشته باشد.

شما برای مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید.

 

شماره های تماس جهت مشاوره :

 

۶۶۸۸۶۹۹۹ ۲۱ (۹۸+)

 

۶۶۸۴۷۲۳۸ ۲۱ (۹۸+)

 

۹۱۲۳۴۶۷۴۴۸ (۹۸+)

 

وب سایت شرکت :

https://afraertebat.ir

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.