ایران جی ام جی لذت سفر به دبی با خرید بلیط تخفیف دار تفریحات از دبی دیسکانت - ایران جی ام جی

گشت شهری دبی | دبی دیسکانت

تفریحات جذاب و گوناگون شهر دبی، یکی از دلایل اصلی انتخاب گردشگران برای سفر به این شهر است. با سفر به این شهر مدرن و توسعه یافته دری به آینده به رویتان باز خواهد شد و میان جذاب ترین و منحصر به فردترین جاذبه های گردشگری قرار خواهید گرفت که انتخاب از میان آن ها شما را دچار سردرگمی می کند. بنابراین ما در این مطلب به شرح تعدادی از جاذبه های گردشگری این شهر پرداخته ایم تا آن ها را در برنامه سفر خود قرار دهید و در مدت زمان کوتاه سفر به شهر دبی نهایت لذت را ببرید.دبی دیسکانت اولین و بزرگترین مرجع ارائه بلیط تفریحات دبی, ترانسفر و اجاره خودرو با بیش از ۱۵ سال سابقه در دبی می باشد

سفری جذاب با گشت شهری دبی

دبی همواره یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می شود. این شهر که به نگین خلیج فارس مشهور است، پایتخت امارات می باشد. با تور گشت شهری دبی، می توانید در تفریحی یک روزه، با زیبایی های این شهر آشنا شوید و از مکان های دیدنی معروف آن دیدن فرمایید.

در سایت دبی دیسکانت بهترین تورهایی گشت شهری دبی معرفی و ارائه شده است تا با یک انتخاب شایسته، به بازدید بسیاری از مناطق پرطرفدار بپردازید. در این تور مکان های زیر را خواهید دید :

  • Dubai Museum – موزه دبی
  • بازار طلا – Gold Souk و بازار ادویه – Spice Souk
  • مسجد جمیرا – Jumeirah Mosque
  • ساحل جمیرا – Jumeirah Beach
  • نخل جمیرا – Jumeirah Palm
  • برج خلیفه – Burj Khalifa
  • آب نمای دبی مال
  • بازار مدینه جمیرا
  • بازار ابن بطوطه
  • دبی مال

بلیط گشت شهری دبی | دبی دیسکانت

تماشای آکواریوم زیبای دبی مال

وقت آن است که سری به بزرگ ترین آکواریوم سرپوشیده جهان بزنیم و با هزاران موجودات جذاب دریایی از نزدیک آشنا شویم. آکواریوم بی نظیر در دبی مال واقع شده است که می توانید در کنار خرید در این مجموعه، از تماشای آکواریوم نیز بهره مند شوید. تماشای ۳۰۰ گونه جانور آبزی در این مجموعه نظیر اسب ماهی، مار ماهی، کوسه و … شما را به اعماق دریا خواهد برد و هیجان غیر قابل وصفی را برای شما رقم خواهد زد.

این مجموعه خارق العاده ۲ قسمت تونل آکواریوم زیر آب و باغ وحش زیر آب را شامل می شود که در ادامه آن ها را شرح داده ایم: تونل آکواریوم زیر آب: با قرار گرفتن در تونل ۴۸ متری زیر مخزن آکواریوم، می توانید به تماشای ۳۳۰۰۰ حیوان آبزی بنشینید. تصور کنید در حالی که از تماشای موجودات دریایی لذت می برید، ناگهان یک کوسه در فاصله کمی از شما قرار گرفته است و قصد حمله به سمت شما را دارد، اما این تنها یک تصور بوده و هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. همچنین در این بخش امکان قایق سواری با کف شیشه ای برای گردشگران فراهم شده است که می توانید از کف قایق موجودات جذاب دریایی را تماشا کنید.

تجربه رفتن به این آکواریوم زیبا در دل دبی مال را از خود دریغ نکنید.

باغ وحش زیر آب: بخش مهیج دیگر این مجموعه باغ وحش زیر آب می باشد که در طبقه دوم واقع شده و جانوران متعددی نظیر سمورهای آسیایی، خرچنگ های غول پیکر و ماهی های گوشت خوار پیراینا را می توان در آن مشاهده کرد. با خرید بلیط آکواریوم دبی مال با %۲۰ تخفیف، یک روز جذاب را در سفر خود به یادگار بگذارید.

تجربه سرما در اوج گرما با پیست اسکی دبی

دبی یک شهر کویری بوده که صدها تفریح جذاب و سرگرم کننده را در دل خود جای داده است. در چنین شهر کویری تفریحی متفاوت و پرطرفدار به نام اسکی روی برف وجود دارد که چه در فصول گرم سال و چه در فصول سرد، امکان بازی و تفریح در آن برای گردشگران فراهم شده است. تصور کنید در اوج گرمای تابستان وارد مکانی پر از برف و خنک شوید، به گونه ای که زمان و مکان را فراموش کنید.

در این پیست اسکی مجهز، یک کوه یخی به ارتفاع ۸۵ متر واقع شده است که با داشتن ۵ شیب راهه مختلف، محیطی طبیعی و هیجان انگیز را برای بازی های زمستانی فراهم کرده است. از دیگر جاذبه های این پیست اسکی بزرگ و با شکوه می توان به مسیری متفاوت و زیبا به طول چهارصد متر اشاره نمود که بازی در آن لحظاتی شاد و مفرح را برای گردشگران رقم خواهد زد. اگر علاقه ای به بازی های زمستانی ندارید، اما از تفریح در برف لذت می برید اصلا نگران نباشید، زیرا در این پیست امکانات تفریحی متعددی برای افراد با هر سلیقه ای مهیا شده است. همچنین امکان تهیه لباس ها و تجهیزات اسکی سواری نیز در این پیست وجود دارد تا هیچ چیز مانع از تفریحات زمستانی شما در گرمای کویری دبی نشود.

به شما توصیه می کنیم بازی دراین پیست اسکی را در لیست تفریحات خود قرار دهید، خصوصا که اکنون امکان تهیه بلیط این تفریح با %۲۶ تخفیف در سایت دبی دیسکانت فراهم شده است. با مراجعه به این سایت و خرید بلیط تخفیف دار تفریحات دبی از آن، هزینه های سفر خود را کاهش دهید. همچنین با سپردن صفر تا صد سفر خود به سایت دبی دیسکانت علاوه بر کاهش هزینه ها، راحت و بدون دغدغه به دبی سفر کنید.

آکواریوم دبی مال | دبی دیسکانت

خرید بلیط تخفیف دار تفریحات دبی

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر مختلف گردشگران این شهر زیبا می باشد که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید. دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد که در ادامه، محبوبترین آن ها معرفی شده اند. لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط این تفریحات می توانید با مراجعه به دبی دیسکانت، انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچر دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.