ایران جی ام جی طراحی سایت با استفاده از وردپرس - ایران جی ام جی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت، بسیاری از جنبه های زندگی انسان ها با تغییراتی عظیم مواجه شده است. یکی از این جنبه هایی که با تغییر روبه‌رو شده است، خرید کردن است. در جوامع مدرن انسانی امروز شما دیگر برای خرید لوازم مورد نیاز خود نیازی ندارید تا از منزل خود خارج شوید! بلکه شما قادر هستید تا با استفاده از اینترنت و وبسایت ها خرید خود را انجام دهید.

انتخاب پلتفرم مناسب؛ مهمترین تصمیم قبل از طراحی سایت!

به جرات میتوان گفت که یکی از مهمترین تصمیمات قبل از طراحی سایت انتخاب پلتفرم مناسب برای ایجاد سایت است. به مرور زمان و با پیشرفت علم پلتفرم های متعددی به منظور توسعه و ایجاد سایت به بازار های جهانی عرضه شده است. به دلیل اینکه تعداد پلتفرم های زیادی وجود دارد، شاید انتخاب پلتفرمی که بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند، طاقت فرسا باشد. اما با وجود تمامی این پلتفرم ها، نام یکی از آنها در صنعت طراحی وبسایت بسیار معروف تر از بقیه است. پلتفرم مورد نظر ما وردپرس است.

وردپرس در ابتدای عرضه خود به عنوان یک پلتفرم به منظور بلاگ نویسی بود. اما وردپرس پس از انتشار خود در سال ۲۰۰۳ با گذر زمان تبدیل به یکی از بزرگترین سیستم های مدیریت محتوا در تمام دنیا شد. یکی از ویژگی های اصلی که سبب شد تا وردپرس تا این حد در دنیا محبوب شود این بود که افراد را قادر میساخت تا بدون کوچکترین دانشی در مورد کدنویسی، کد های مختلف را نوشته و صفحات سایت خود را به صورت دلخواه طراحی کنند.

طراحی سایت با وردپرس

به همین سبب نیز بسیاری از افراد رو به طراحی سایت با وردپرس آوردند. به طوری که با توجه به آمار های منتشر شده به طور تقریبی ۳۲ درصد از تمام وبسایت های موجود در اینترنت با استفاده از وردپرس ساخته و طراحی شده اند.

مزایای طراحی سایت با استفاده از وردپرس

یکی از مزایای اصلی سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابلیت برطرف کردن نیاز های کسب و کار های مختلف است. شما با استفاده از وردپرس قادر خواهید بود تا وبسایت هایی با اهداف آموزشی، فروشگاهی، شرکتی و… را طراحی و راه اندازی کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از مزایای طراحی وبسایت با استفاده از وردپرس را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

وردپرس؛ یک پلتفرم همه کاره برای رفع نیاز بسیاری از کسب و کار ها!

نخستین مزیت طراحی سایت وردپرسی انعطاف پذیری بالای این سیستم مدیریت محتوا است. به طوری که با استفاده از وردپرس شما قادر خواهید بود تا رنج وسیعی از وبسایت ها را مدیریت و طراحی کنید. شما با استفاده از این CMS قادر خواهید بود تا به مدیریت وبلاگ، شخصی سازی بخش های مختلف سایت، طراحی انواع سایت های تجاری، فروشگاهی و… بپردازید. ضمن اینکه بسیاری از وبسایت های فعال در زمینه استخدام و کاریابی، وبسایت های نمونه کار، سایت های انجمن های آنلاین، سایت های مدارس و دانشگاه ها و بسیاری دیگر از کسب و کار و یا کمپانی ها با استفاده از وردپرس طراحی شده اند.

قابلیت نصب پلاگین و افزونه.

در صورتی که به مصاحبه های انجام شده با کارشناسان سایت سئورب در مورد مزایای استفاده از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا دقت کنید، متوجه خواهید شد که این افراد قابلیت شخصی سازی وردپرس با استفاده از افزونه ها را به عنوان یکی از مزایا و ویژگی های متمایزکننده این CMS در مقایسه با دیگر پلتفرم های موجود در بازار میدانند. شما با استفاده از افزونه هایی که در خود وردپرس به صورت رایگان و پولی وجود دارند میتوانید تغییرات دلخواه خود را روی سایت خود انجام دهید.

طراحی سایت وردپرسی

به طور کلی بسیاری از افرادی که خود را به عنوان طراح سایت معرفی میکنند شاید دانش کمی در مورد این موضوع داشته باشند. این افراد با استفاده از تم ها و قالب های آماده ای که وردپرس برای کاربران خود موجود کرده است، وبسایت های مختلفی را طراحی میکنند. شما با انتخاب یک تم و قالب میتوانید رنگ، لوگو، تصاویر پس زمینه و بسیاری از ویژگی های دیگر آنها را تغییر دهید.

البته این نکته نیز لازم به ذکر است که در صورتی که سایت شما توسط تیم های طراحی سایت تخصصی مانند seorob طراحی شود، به امکانات و قابلیت های بیشتری نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. شما میتوانید با تیم های طراحی وبسایت در این زمینه همکاری کنید. پس از اتمام مراحل طراحی وبسایت شما، شما قادر خواهید بود تا امور به روزرسانی محتوای سایت و یا قرار دادن محصولات را خودتان انجام دهید.

سئو؛ بهترین روش تبلیغات و برندسازی!

طراحی یک سایت زیبا فاقد ارزش است اگر کسی قادر به پیدا کردن آن نباشد. در این قسمت است که علم و مبانی سئو روی کار می‌آید. به طور کلی و با توجه به نظر کارشناسان سایت ما وردپرس به عنوان یکی از سیستم هایی که با مبانی سئو هماهنگ و سازگار است به شمار میرود. وردپرس از کد هایی استفاده کرده است که سبب سئو راحت تر سایت میشود. گوگل نیز با استفاده از خزنده های خود آن را در سایت ها شناسایی کرده و با دادن رتبه بالاتر به سایت مورد نظر به آن وبسایت به دلیل رعایت مبانی سئو پاداش میدهد.

ضمن اینکه وردپرس دارای سیستم ویرایش متن مقالات نیز میباشد. شما با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا پس راحت تر از تگ های H1، H2 و… استفاده کنید. ضمن اینکه شما میتوانید به راحتی به تصاویر مورد استفاده خود متن جایگزین یا به اصطلاح alt قرار دهید. همچنین این نکته نیز لازم به ذکر است که شما میتوانید به منظور تحلیل وضعیت سایت خود، از افزونه های مختلفی نیز استفاده کنید.

طراحی سایت

امنیت مثال زدنی؛ از دیگر فواید طراحی سایت وردپرسی.

امنیت یکی از سخت ترین و در عین حال مهمترین مباحث طراحی سایت است. شرکت های خدمات طراحی سایت امروزه لایه های دفاعی بسیاری را به منظور جلوگیری از ورود هکر ها به سایت خود استفاده میکنند. در این زمان که هکر ها پیچیده تر از همیشه هستند و به راحتی قادر میباشند وبسایت های مختلفی را هک کنند، مسئله امنیت سایت از اهمیت بسیاری برای صاحبان کسب و کار برخوردار است. وردپرس به دلیل داشتن لایه های دفاعی زیاد به عنوان یکی از امن ترین پلتفرم ها شناخته میشود.

یکی از راه های موثر در جلوگیری از ورود هکر ها به سایت شما، آپدیت WordPress در کوتاه ترین زمان ممکن است. WordPress به طور مدام در حال بررسی سیستم مدیریت محتوای خود است و در صورت مشاهده باگ های نرم افزاری و یا وجود شکاف هایی در لایه های دفاعی، به سرعت اقدام به از بین بردن آن و انتشار آپدیت میکنند.

قابلیت ریسپانسیو بودن.

دستگاه های موبایل هوشمند امروزه به صورت روزافزون در حال پیشرفت هستند. به همین دلیل نیز مهم است که سایت شما قابلیت ریسپانسیو شدن را داشته باشد. اما شاید این سوال برای شما دوستان به وجود آید که قابلیت ریسپانسیو سایت چیست؟ در جواب این سوال باید خدمت شما عرض کنیم که این قابلیت در واقع سبب میشود تا کاربران با هر دستگاهی که وارد سایت شما میشوند، بتوانند به راحتی از تمام امکانات سایت شما بهره ببرند.

با توجه به مبانی طراحی سایت این قابلیت سبب میشود تا کاربران سایت از تجربه بهتری حین استفاده از سایت شما بهره ببرند. وردپرس طیف گسترده ای طراحی سایت به منظور ریسپانسیو شدن را به کاربران خود ارائه میدهد.

سئورب

پشتیبانی از فرمت تصاویر و ویدیو های متعدد.

بسیاری از افراد تصور میکنند که محتوای متنی تنها نوع محتوایی است که شما قادر به تولید در سایت خود هستید. اما این در صورتی است که شما میتوانید انواع محتوا های صوتی، تصویری و ویدیویی را در وبسایت خود منتشر کنید. وردپرس تمامی فرمت های شایع فایل های صوتی، ویدیویی و تصویری را به طور کامل پشتیبانی میکند. برخی از فرمت هایی که توسط وردپرس پشتیبانی میشوند عبارتند از jpg، png، gif، pdf، doc، mp3، mp4، avi و…

قابلیت توسعه سایت پس از اتمام طراحی سایت با وردپرس.

طراحی سایت با توجه به اندازه کسب و کار شما انجام میشود. به طوری که اگر کسب و کار شما بزرگ باشد، به همان میزان نیز سایت شما بزرگ تر خواهد بود. اما در صورتی که حین راه اندازی سایت کسب و کار شما چندان بزرگ نبود، میتوانید پس از رشد کسب و کار خود، سایت را نیز توسعه دهید. شما اگر بسیاری از سایت های معروف را در ابتدای انتشار نگاه کنید، متوجه خواهید شد که فاقد بسیاری از بخش هایی بودند که امروزه به آنها اضافه شده است.

شما با طراحی سایت با استفاده از WordPress و هزاران افزونه ای که این سیستم مدیریت محتوا در اختیار شما قرار میدهد قادر خواهید بود که حتی پس از اتمام مراحل طراحی وبسایت ظاهر سایت خود را به طور کلی تغییر دهید. همین عامل نیز سبب شده است تا سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عنوان یکی از برترین و پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار رود.

انجمن پشتیبانی قوی

یکی از موارد مهمی که قبل از انتخاب سیستم مدیریت محتوای خود باید به آن دقت کنید، انجمن پشتیبانی آن است. تمامی سیستم های مدیریت محتوا دارای جوامعی هستند که پاسخ مشکلات به وجود آمده برای کاربران را پاسخ میدهند. جوامع و انجمن های پشتیبانی وردپرس نه تنها بسیار فعال هستند بلکه این انجمن ها قادر هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده برای کاربران را برطرف کنند.

وردپرس

همچنین این نکته نیز شایان توجه است که به دلیل اینکه بسیاری از وبسایت های فعال در اینترنت از وردپرس استفاده میکنند، تعداد راهنما و آموزش های بسیاری در اینترنت وجود دارد. شما با جست و جویی کوتاه در اینترنت و یا دیگر شبکه های اجتماعی قادر خواهید بود تا به تعداد زیادی از آموزش های این سیستم مدیریت محتوا دسترسی پیدا کنید.

همچنین علاوه بر پشتیبانی که از طرف جامعه پشتیبانی WordPress برای شما عزیزان ارائه میشود، تیم وردپرس نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما میباشد. ضمن اینکه وردپرس برنامه های دیگری را نیز به کاربران خود ارائه میدهد. البته که در این قسمت باید خدمت شما عرض کنیم که این برنامه ها پولی بوده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. از جمله مواردی که شما با خرید اشتراک میتوانید از آنها بهره مند شوید شامل چت به صورت زنده با کارشناسان وردپرس به صورت ۲۴ ساعته است.

سئورب؛ انجام کلیه کار های طراحی سایت با سئو!

سئورب به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت با سئو در ایران به شمار میرود. بدیهی است که شما پس از اتمام طراحی وبسایت خود نیاز به یک تیم به منظور تنظیم یک تقویم محتوا و استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی سایت ما به منظور دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید. تیم پشتیبانی سایت ما به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز های هفته آماده پاسخگویی به شما دوستان و همراهان گرامی میباشد.

 

منبع: سئورب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 22 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.