ایران جی ام جی شرکت آئین گستر ، طراحی سایت در ایران - ایران جی ام جی

شرکت آئین گستر ، یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت که در سال ۸۸ آغاز به کار کرده است. این شرکت نمونه پروژه‌های موفق بسیار زیادی در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و همچنین سئو و پشتیبانی سایت انجام داده است. از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه، فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن، برندینگ، تدوین و طراحی استراتژی و … است.

انواع مختلفی از سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، آموزشی، خبری، وکلا، شخصی، پزشکی و … توسط کارشناسان متخصص این شرکت طراحی شده است. یکی از بهترین و مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت این است که می‌توانید از خدمات آن‌ها به صورت قسطی استفاده کنید. آئین گستر تنها شرکتی است که این خدمت را در راستای حمایت از کسب و کار‌ها ارائه داده است.

طراحی سایت کاملاً اختصاصی، طراحی انواع سایت‌ها، طراحی با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، بهینه‌سازی صفحات وب، ارائه هاست و دامنه به صورت اختصاصی، گارانتی خدمات ارائه شده و … از مزیت‌های استفاده از خدمات شرکت آئین گستر هستند.

 

افتخار همکاری با بزرگترین و متعبرترین شرکت های داخلی و خارجی

شرکت آئین گستر در زمینه های طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل ، خدمات دیجیتال مارکتینگ ، سئو و تولید محتوا فعالیت گسترده دارد.

مجله سلامت آئین مادری ، مجله اینترنتی امروز فردا ، وکیل نبوی  ، شرکت ویتال تابلو ، شرکت نت پرداز ، شرکت صنایع شیمیایی برنا ، شرکت ران چم ، سایت آگهی ایران آی سیب ، فروشگاه اینترنتی زرین دوز ، شرکت بافندگی سمنان ، شرکت پویاهنر نوین ، شرکت مرصاد تور ، فروشگاه اینترنتی استیل ارمیا ، شرکت تهران کانسار ، ، ، وبسایت شخصی دکتر حسام جهاندیده ، فروشگاه اینترنتی ایفل پلاس ، گروه معماری پائیز آرک  ، هاپیر باتری برنا ، سورس گارد ، آرکاسیم ، موسسه صبا ، برقچی ، دیجی مهر کالا و…

 

معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

یکی از عوامل موثر در کیفیت وب سایت طراحی شده، سابقه، تخصص و مهارت شرکتی است که برای طراحی سایت به آن مراجعه می کنیم. اگر می خواهید برای طراحی سایت اقدام کنید، قطعا این دغدغه را دارید که یک شرکت طراحی سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ بهترین شرکت های طراحی سایت ایران کدام اند؟

 

شرکت آئین گستر ، بیش از ۱۰ سال فعالیت در زمینه طراحی سایت

همانطور که گفته شد، پروسه طراحی سایت در کلام بسیار ساده به نظر می‌رسد اما حوزه‌های بسیار گسترده‌ای را در خود جای می‌دهد و می‌تواند تاثیری بسیار حیاتی و مهم بر سرنوشت وب‌سایت شما داشته باشد. قطعا هر کار پیچیده‌ و پراهمیتی به دانش یک یا چند متخصص نیاز دارد و پیدا کردن یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای کار هر کسی نیست.

خوشبختانه نکات مشخصی برای شناسایی تیم‌های حرفه‌ای وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها برترین شرکت را برای طراحی سایت کسب‌و‌کار خود انتخاب کنید. با این همه پیش از اینکه خودتان دست به کار شوید و وقت و انرژی زیادی برای تست کردن تک تک شرکت‌های موجود صرف کنید، می‌توانید با نگاهی به لیست شرکت های طراحی سایت در ایران و مراجعه به وب‌سایت آن‌ها مناسب‌ترین شرکت را برای انجام امور سایت خود انتخاب نمایید و مسیر پیشرفت کسب‌وکارتان را بیش از پیش هموار کنید.

 

 

چرا انجام طراحی سایت مهم است؟!

امروزه کسب‌و‌کار‌ها تنوع بسیار زیادی به خود گرفته‌اند و با افزایش این تنوع، فضای رقابتی بودن بازار بیش از پیش، افزایش پیدا کرده. شما برای دستیابی به مخاطبین نیاز به کانال‌های تبلیغاتی گسترده‌ای دارید. یکی از بهینه‌ترین و اصولی‌ترین راهکارها، طراحی سایت سفارشی است. در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیت هستید، برای اینکه بتوانید خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهید، نیاز به طراحی وب سایت سفارشی دارید. امروزه با توجه به گسترش استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم، برای به موفقیت رسیدن نیاز است که در فضای اینترنت فعالیتی تاثیرگذار داشته باشید.

 

خدمات طراحی و توسعه سایت آئین گستر

بهترین راه برای طراحی و پیاده سازی سایت، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن وب سایت است، در مجموعه آئین گستر این کار با تماس شما با یکی از مشاورین ما صورت می گیرد، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین سفارش پروژه است، که با تکمیل آن مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم در ارتباط با طراحی وب سایت شما را در اختیارتان خواهند گذاشت.

 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت آئین گستر

ما استراتژی بهینه سازی سایت را پیش از طراحی سایت تدوین می کنیم و در ابتدا با آنالیز کلمات کلیدی و موقعیت رقبا در گوگل به تدوین برنامه ای جامع و توسعه پذیر جهت طراحی ساختار و چیدمان سایت اقدام می کنیم. همچنین جهت کشف کلمات کلیدی تاثیر گذار در هر کسب و کار، به بررسی واژه های کاربردی که مخاطبین برای جستجو کالا یا خدمات مورد نظر استفاده می کنند که از کیفیت بالا و میزان جستجو خوبی برخوردارند، پرداخته می شود. بدین منظور با استفاده از ابزارهای آنلاین و مصاحبه به ارزیابی کلمات کلیدی در بازار هدف اقدام و با آگاهی کامل از فرآیند جستجو و ادبیات مخاطبین شما استراتژی پویا و سازگاری را متناسب با کسب و کار و اهدافتان تدوین می کنیم. در صورتی که گستره فعالیت شما در بازارهای جهانی باشد، دایره کلمات کلیدی را در کشورهای هدف بررسی و استراتژی بهینه سازی سایت را جهت جستجو در جغرافیای مشخص تدوین کرده تا با افزایش رتبه و رنکینگ سایت بصورت محلی ترافیک بیشتری جذب گردد.

 

خدمات تولید و بازاریابی محتوا آئین گستر

هدف ما از اجرای این استراتژی تولید و تدوین محتوای اختصاصی به اشکال مختلف برای نمایش ویژگی های خاص و متمایز کسب و کار مشتریانمان جهت انتشار و تکثیر در تمام پلتفرم های آنلاین میباشد. محتوای تولید شده در قالب متن، عکس، فیلم و صدا با توجه به مزایا و اهداف کسب و کار تولید میشود. وایرال بودن محتوا یکی از خصیصه هایی است که موجب تسریع در گسترش آن در فضای آنلاین میشود، بدین منظور سعی میکنیم تا محتوای متناسب با نیاز و علاقه بازار هدف مشتریانمان تولید کنیم و با تکثیر آن مخاطبین بیشتری به سمت رسانه ها و وب سایت شرکت جذب شوند.

 

 

جهت سفارش طراحی سایت توسط شرکت آئین گستر کافیست تا با مشاورین این شرکت تماس بگیرید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 28 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.