ایران جی ام جی ساعت حضور و غیاب ایلام - ایران جی ام جی

ساعت حضور و غیاب ایلام

 

چنانچه  شما به هر یک از شرکت ها و سازمان های خصوصی یا دولتی مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که در این مکان ها سیستمی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان رفت  و آمد کارمندان را کنترل نمود. همانطور که بهتر می دانید در هر شرکتی افراد زیادی مشغول به کار هستند و دیگر همانند زمان های قدیم نمی توان آن ها را به صورت سنتی تحت نظر داشت.

جهت  ثبت سفارش با شماره  ۰۹۱۸۲۹۹۴۰۰۶ تماس بگریید.

به دستگاه هایی که جهت مدیریت رفت و آمد پرسنل یک شرکت مورد استفاده قرار می گیرند، دستگاه حضور غیاب گفته می شود. شرکت اندیشه نگار غرب برای شهروندان کرمانشاه و ایلام این شرایط را فراهم آورده تا بتوانند این دستگاه را در مدل های مختلفی خریداری کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد ساعت حضور غیاب ایلام توضیحات مفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا بسیاری از امورات به صورت راحت تری انجام شود. یکی از تاثیرات بی نظیر پیشرفت تکنولوژی اختراع دستگاه حضور غیاب بوده که در عملکرد شرکت ها و سازمان ها تاثیر بسزایی دارد. در واقع زمانی که مدیر شرکت از چنین دستگاهی استفاده می کند، به طور دقیق می تواند به صورت روزانه یا هفتگی و حتی ماهانه رفت و آمد هر یک از پرسنل خود را رصد کند.

این کار با استفاده از دستگاه حضور و غیاب به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود. همچنین لازم است بدانید که این سیستم در مدل های مختلفی تولید شده که هر یک از نظر کیفی و کاربردی با یکدیگر متفاوت هستند. پیشنهاد می شود که حتماً در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای این سیستم هوشمند آشنایی بیشتری پیدا کنید.

معرفی کامل ساعت حضور و غیاب ایلام

پیش از بیان هر چیزی لازم است تا در مورد این دستگاه توضیحاتی را بیان کنیم. می توان گفت که سیستم‌های حضور و غیاب متشکل از یک بخش فیزیکی و یک بخش کامپیوتری هستند که می توان با استفاده از آن ها ساعت ورود و خروج کارمندان را رصد کرده و کنترل نمود. در گذشته این کار با سختی های بسیاری از انجام شده و باعث ناخوشاینده مدیر شرکت و همچنین پرسنل می شد. از طرف دیگر نیز زمان ورود و خروج خیلی دقیق نبود اما دستگاه حضور و غیاب ثانیه دقیقه و ساعت را کاملاً درسته ثبت می کند.

بخش های سیستم حضور و غیاب

لازم است بدانید که دستگاه حضور و غیاب ایلام شامل اجزای مختلفی است که هر یک در عملکرد دستگاه نقش مهمی را ایفا می کنند. از جمله اجزای مهم این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش
  • پورت ها
  • ابزار شناسایی
  • سنسور صفحه لمسی
  • کیس
  • حافظه ذخیره سازی
  • پردازنده برد اصلی
  • رم
  • بخش تشخیص چهره

البته بایستی بگوییم که وجود برخی از اجزا در دستگاه های حضور و غیاب ممکن است، متفاوت باشد. به طور مثال در برخی از مدل های دستگاه، سنسور صفحه لمسی یا قسمت تشخیص چهره وجود دارد. این بخش ها ممکن است در دستگاه های قدیمی تر تعبیه نشده باشند.

دستگاه حضور و غیاب ایلام چگونه کار می کند؟

نحوه کار دستگاه حضور و غیاب ایلام موردی است که تمام افرادی که قصد خرید  این سیستم  را دارند، در خصوص آن کنجکاو هستند. لازم است بگویم که این سیستم دارای یک بخش ورودی بوده که می توان اطلاعات را به آن وارد کرد. این بخش در مدل های متنوع ساخته شده و می توان از رمز های مختلفی روی آن استفاده کرد. از جمله بهترین آن ها می‌توان به رمز دیجیتالی، تشخیص چهره و اثر انگشت اشاره کرد. که هر یک به مراتب امنیت و دقت بالاتری دارند. در زمان نصب و راه اندازی اطلاعات کارمندان همچون اثر انگشت و چهره آن ها به سیستم وارد شده و دستگاه نیز هریک از آن ها را به طور دقیق آنالیز می کند. سپس تمامی اطلاعات ورودی به نام یکی از پرسنل ذخیره شده و همین روند نیز برای افراد دیگر انجام می شود.

پس از تنظیم کامل دستگاه و وارد کردن اطلاعات به آن پرسنل می توانند با قرار دادن چهره خود روی قسمت مخصوص و یا اثر انگشت خود، اعلام حضور کرده و ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند. لازم است بدانید که تمامی این مراحل در همه انواع دستگاه حضور و غیاب ایلام یکسان می باشد.

خرید دستگاه حضور و غیاب در ایلام

شرکت اندیشه نگار غرب با داشتن چندین سال سابقه در فروش دستگاه حضور غیاب و دوربین های مداربسته این امکان را برای خریداران عزیز فراهم آورده تا بتوانند به صورت آنلاین و حضوری جهت خرید دستگاه حضور غیاب در کرمانشاه ایلام و دیگر شهرستان ها اقدام کنند.

شما می توانید انواع این سیستم را در هر مدلی و هر قیمتی که با بهترین کیفیت ممکن خریداری کرده و توسط آن رفت و آمد پرسنل خود را به صورت کاملا دقیق کنترل کنید. در صورتی که قصد دارید به شرکت خود سر و سامانی بدهید، خرید دستگاه حضور و غیاب ایلام می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. بنابراین بهتر است هر چه زودتر جهت خرید این سیستم اقدام نمایید.

قیمت سیستم حضور و غیاب

در ایتدای متن نیز گفته شد که دستگاه حضور و غیاب ایلام دارای انواع مختلفی بوده که هر یک از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. طبیعتاً قیمت موردی است که در تمام محصولات می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. بنابراین نمی توان در مورد هزینه خرید دستگاه حضور و غیاب مبلغ دقیقی را بیان کرد. زیرا این مورد به عواملی همچون قابلیت های دستگاه میزان دقت در کار نوع رمز و غیره بستگی دارد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی دستگاه حضور و غیاب و همچنین کاربرد آن اشاره شد. می ‌توان گفت که وجود این سیستم در هر یک از ادارات خصوصی و دولتی اهمیت بسزایی داشته و می تواند تاثیر بسزایی در روند کار پرسنل داشته باشد. چرا که با استفاده از این دستگاه هر یک از کارمندان نمی توانند حتی به مدت یک دقیقه نیز در ساعات کاری خود تاخیر کنند. البته که این دستگاه دارای مزایای دیگر نیز می باشد که  بایستی در یک مطلب جداگانه به بیان آن‌ها بپردازیم.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 8 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.