ایران جی ام جی دریافت خدمات تخلیه چاه تهران به صورت فوری و تضمینی - ایران جی ام جی

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران، به صورت فوری و تضمینی از سوی شرکت لوله سرویس قابل انجام است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام سوگواری‌ها و اعیاد رسمی با این مجموعه تماس گرفته و تقاضای خدمات تخلیه چاه داشته باشید. این تیم از بهترین نیروهای مهارتی و کاربلد تشکیل شده و دستگاه‌های به روزی که در اختیار دارد، با ضریب اطمینان بسیار بالایی معضل چاه ساختمان شما را برطرف خواهد کرد. این نوشتار به صورت کلی به معرفی اقدامات و خدماتی می‌پردازد که نیاز شهروندان تهرانی را در حوزه چاه و سیستم دفع فاضلاب خانگی تامین می‌کند.

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران شامل چه مواردی است؟

در مجموعه لوله سرویس، شما می‌توانید از خدمات متنوعی در زمینه تخلیه چاه برخوردار شوید. این سرویس‌ها عبارتند از :

  • تخلیه چاه،
  • لجن کشی،
  • لایروبی،
  • کف تراشی،
  • حفر چاه،
  • طوقه گذاری،
  • کول گذاری،
  • بازسازی چاه های قدیمی و فرسوده،
  • تبدیل چاه های کهنه به چاه نو،
  • تشخیص درب چاه،
  • و ……

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران، بدون تعطیلی و بدون واسطه می‌باشد.  پرسنل متعهد و خوش قول ما در اسرع وقت و با صرف فقط نیمساعت خود را به محل می‌رسانند. همچنین شرکت مذبور، آماده بستن قرارداد با سازمان‌های دولتی و خصوصی نیز می‌باشد . به طور کلی هر ساختمانی که از سیستم دفع فاضلاب خانگی و چاه سنتی برخوردار باشد، ما آماده هستیم تا در آنجا ارائه خدمات داشته باشیم.

قیمت‌های پیشنهادی در زمینه تخلیه چاه

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران با قیمت‌های عادلانه و منطبق با نرخنامه اتحادیه می‌باشد. این قیمت‌ها سالیانه بوسیله اتحادیه تخلیه چاه مشخص می‌شود. شرکت ما نیز بر مبنای همین قیمت‌های مصوب، قیمت‌های خود را به مشتری ابلاغ می‌کند.

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران و علل پرشدگی چاه

یکی از مزایای خدمات تخلیه چاه تهران این است، کارشناسان ما در هنگام بازدید از پروژه، درباره علل پرشدگی چاه با مشتری گفتگو می‌کند. دانستن این دلایل کمک می‌کند تا نوبت بعدی تخلیه به عقب بیفتد. دانستن یک سری راهکارها که از سوی کارشناسان ما ارائه می‌شوند، مشکلات ناشی از پرشدگی چاه را از بین می‌برد. در این خصوص توضیحات کارشناسان ما بدین گونه است:

مدت زمان پرشدگی چاه، به نوع خاکی است که چاه در آن تاسیس شده است. اگر سالهاست که از چاه فاضلاب استفاده می‌کنید اما شاهد بالازدگی  نشانه های آن نیستید، این تنها از خوش شانسی شما نیست. بلکه می‌تواند به خاطر بستر ماسه‌ای باشد که چاه در آن کنده شده است. بستر ماسه‌ای زه کش خوبی داشته و به راحتی می‌تواند پساب‌ها را جذب کند. لذا پرشدگی دیر اتفاق می‌افتد. یکی دیگر از موارد که ممکن است در پرشدگی چاه تاثیر داشته باشد، ورود موادی مانند مو، پلاستیک و چربی است که مانند یک عایق، کف چاه را می‌پوشاند.

آیا حفاری چاه نیز جزو دریافت خدمات این شرکت می باشد؟

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران، محدود به چاه های سنتی نمی شود. چنانچه از چاه های سپتیک و مدرن برخوردار هستید، تخلیه این گونه چاه نیز توسط دستگاه های مکانیزه و پرقدرت مجموعه لوله سرویس قابل ارائه است. همچنین لایروبی و بازسازی و تعمیرات این نوع چاه ها را می توانید از کارگروه ما بخواهید. خوشبختانه دامنه فعالیت های ما به این موارد نیز محدود نمی شود. در ادامه در خصوص حفر چاه خوب است بدانید این خدمات قابل عرضه می باشد:

  • حفر چاه ارت،
  • حفر چاه باران،
  • حفر چاه سپتیک.

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران و تجهیزات صنعتی

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران با بهترین تجهیزات صنعتی صورت می گیرد. معمولا تخلیه فاضلاب چاه مدرن یا همان سپتیک، بوسیله تانکرهای دوازده هزار، هشت هزار و شش هزار لیتری می باشد. در فهرست تجهیزات شرکت لوله سرویس انواع پمپ کف کش، آب کش و لجن کش نیز دیده می شود. تمامی مراحل عملیات تخلیه، مکانیزه بوده و توسط ماشین آلات ویژه صورت می گیرد و نیازی به کار یدی توسط نیروی انسانی نیست.

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران، به ضریب ایمنی بالایی همراه است. بدین معنی که در هنگام کف تراشی و لایروبی و تراشیدن دیواره های چاه کمترین آلودگی را در محل خواهید داشت. لوله های انتقال دهنده فضولات نیز از بهترین جنس بوده و هرگز نشتی و پارگی نخواهند داشت. عملیات تخلیه چاه در اسرع وقت انجام گرفته و با روش هایی که کارشناسان ما در اختیار دارند، عمر چاه را افزایش می دهند.

درب چاه فاضلاب را گم کرده اید؟

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث می شود دریافت خدمات تخلیه چاه تهران را در برنامه کاری شما بگنجاند، گم کردن درب چاه است. گاهی ساختمان قبل از شما مالک دیگری داشته است. شما به هر دلیلی که از مکان درب چاه اطلاع نداشته باشید، کارشناسان ما با بررسی دقیق محل، براحتی درب چاه را تشخیص داده و آن را پیدا می کنند. سپس با استفاده از ابزاری به نام هیلتی، درب چاه را به اندازه مورد نیاز باز کرده و اقدام به تخلیه چاه می کنند.

البته قابل ذکر است، چنانچه تخلیه توسط تانکر مکنده انجام شود، فقط درب چاه به اندازه ده الی پانزده سانتیمتر باز می شود و اگر تخلیه چاه را پمپ کف کش انجام دهد، دهانه چاه را به اندازه پنجاه در پنجاه باز می کنیم.  در ادامه با برداشتن طوقه و کول ها، جداره و کف آن تمیز و لایروبی می شود.

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران و انواع تانکرها

در تخلیه چاه معمولا از دو تانکر لجن کش و مکنده استفاده می شود. تانکر لجن کش، ظرفیتی بیش از دوازده هزار لیتر دارند. گاهی نیز از تانکرهای شش هزار لیتری استفاده می شود. این تانکرها با پمپ های قوی که از دو مدل تک فاز و دو فاز هستند، هر نوع چاهی را تخلیه و لجن کشی می کند. تانکر مکنده نیز با خارج کرن آب و لجن هایی که به خاطر گذشت زمان کمی سفت شده اند، بالا می کشد.

نتیجه

دریافت خدمات تخلیه چاه تهران برای همشهریان عزیز تهرانی قابل عرضه است. دامنه خدمات ما در این حوزه متنوع بوده و می تواند به خوبی بخشی از نیاز شما را به تخلیه چاه و حفر انواع چاه تامین کند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 269 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.