ایران جی ام جی دانلود فیلم های عاشقانه و رمانتیک - ایران جی ام جی

فیلم های عاشقانه فیلم هایی هستند که بصورت عمقی بررسی می شوند و این فیلم های عاشقانه با ژانرهای درام، کلاسیک و عاشقانه تشابه پیدا می کنند. همچنین فیلم ها با ژانر عاشقانه یا رمانتیک دارای جنبه های عشقی هستند که مرکزیت فیلم نیز پیرامون همین موضوع است. در زمره فیلم های عاشقانه می توان فیلم ها دارای جنبه رمانتیکی که بین شخصیت های فیلم هستند و یا هر فیلمی را که در آن طرح مرکزی هست را فیلم های رمانتیکی دانست. جاذبه و احساساتی که در یک فیلم رمانتیک و با عاشقانه احساسی بیان می‌شود توسط شخصیت‌های فیلم به تصویر کشیده می‌ شود.!!

معرفی فیلم های عاشقانه احساسی

۱- دو چهره ژانویه

فیلم سینمایی دو چهره ژانویه به کارگردانی حسین امینی محصول ۲۰۱۴ کشور امریکا و انگلیس است و ژانری عاشقانه، دارم دارد. نویسندگی این فیلم را حسین امینی پاتریشیا های اسمیت (بر اساس رمانی از) بر عهده دارند و هنرمندانی چون ویگو مورتنسن، کرستن دانست، اسکار آیزاک ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : ۱۹۶۲٫ یک زوج آمریکایی پر زرق و برق، چستر مک فارلند (مورتنسن) کاریزماتیک و همسر جوانتر و جذابش کولت (دانست)، با قایق از طریق کانال کورینث به آتن می رسند. در حین گشت و گذار در آکروپولیس، با رایدال (آیزاک)، یک آمریکایی جوان یونانی زبان که به عنوان راهنمای تور مشغول به کار است، روبرو می شوند و گردشگران را در کنار خود کلاهبرداری می کند. رایدال که به زیبایی کولت کشیده شده و تحت تأثیر ثروت و پیچیدگی چستر قرار گرفته است، دعوت آنها را برای شام با کمال میل می پذیرد. با این حال، همه چیز در مورد MacFarlands آنطور که به نظر می رسد نیست و ظاهر دوست داشتنی Chester اسرار تاریک تری را پنهان می کند. هنگامی که رایدال از این زوج در هتل منحصر به فردشان دیدن می کند، چستر او را تحت فشار قرار می دهد تا به حرکت دادن جسد مردی به ظاهر بیهوش که ادعا می کند به او حمله کرده کمک کند. در این لحظه، رایدال موافقت می کند، اما زمانی که رویدادها به سمت شوم تر می روند، او خود را در خطر می بیند و نمی تواند خود را آزاد کند. شیفتگی فزاینده او به کولت آسیب پذیر و پاسخگو باعث حسادت و پارانویای چستر می شود که منجر به نبردی شدید و خطرناک بین این دو مرد می شود..

۲- پسر خدایان

فیلم سینمایی پسر خدایان به کارگردانی هارشا محصول ۲۰۱۷ کشور هند است و ژانری عاشقانه، دارم دارد. نویسندگی این فیلم را هارشا بر عهده دارند و هنرمندانی چون پونه راجکومار، هاریپریا، راشمیکا ماندانا ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : آنجانی پوترا یک فیلم کانادایی با بازی پونیث راجکومار و راشمیکا ماندانا، یک ژانر عاشقانه اکشن با عناصر احساسات خانوادگی است. کارگردانی این مجری خانوادگی توسط طراح رقص و کارگردان مشهور، Harsha A.

۳- فراهوش

فیلم سینمایی فراهوش به کارگردانی بن فالکون محصول ۲۰۲۰ کشور امریکا است و ژانری عاشقانه، اکشن دارد. نویسندگی این فیلم را بن فالکون بر عهده دارند و هنرمندانی چون ملیسا مک کارتی، جیمز کوردن، بابی کاناول ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای برای کارول پیترز نمی‌افتد، بنابراین وقتی از تلویزیون، تلفن و مایکروویو شروع به صحبت‌های بد می‌کند، فکر می‌کند که دارد پانک می‌شود. یا عقلش را از دست بدهد در واقع، اولین ابرهوش دنیا او را برای مشاهده انتخاب کرده است و با نقشه ای بزرگتر و شوم تر برای تصاحب همه چیز زندگی او را در اختیار گرفته است. اکنون کارول آخرین فرصت بشریت است قبل از اینکه این هوش مصنوعی-با-نگرشی تصمیم به کشیدن دوشاخه بگیرد.

دانلود فیلم فراهوش

۴- کدرنات

فیلم سینمایی کدارنات یا عشق آتشین (Kedarnath) فیلمی عاشقانه و درام محصول سال ۲۰۱۸ کشور هندوستان به کارگردانی آبیشک کاپور است که توسط دو کمپانی‌ Guy in the Sky Pictures و RSVP تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آبیشک کاپور و کانیکا دیلون به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون سوشانت سینگ راجپوت، سارا علی خان، نیتیش بارادواج، نیشانت داهیا، الکا امین، سونالی ساچدو، پوجا گور، آنیل خپکار و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۷ دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط Zee5 در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها منتشر شد و توانست به فروش تقریبی ۱۴ میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ فیلم کدارنات پس از حضور در جشنواره‌های بین‌ المللی متعدد موفق شد برنده ۴ جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر زن با بازی سارا علی خان شده و نامزد دریافت ۳ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین آلبوم موسیقی سال، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین موسیقی اشاره کرد؛ این فیلم پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین روبرو شد اما اغلب آن‌ ها بازی زیبای سارا علی‌ خان و سوشانت سینگ راجپوت را مورد تحسین قرار دادند؛ فیلم کدارنات داستان عاشقانه میان یک دختر هندوی ثروتمند که خانواده‌ اش صاحب یک اقامتگاه و مغازه در نزدیکی معبد تاریخی کدارنات در کوه‌های اوتاراکند هستند و یک پسر مسلمان را روایت می کند. داستان فیلم : در مورد یک جوان مسلمان به نام منصور (با بازی سوشانت سینگ راجپوت) است که به زائران برای رفتن به معبد کمک می‌کند. در این میان او با دختری هندو به نام موکو (با بازی سارا علی خان) ملاقات کرده و پس از مدتی عاشق او می‌شود. اما موانع متعددی بر سر راه ازدواج این دو قرار گرفته و عشق آن‌ها با وقوع حوادثی ناگوار مورد آزمایش قرار می‌گیرد که…

دانلود فیلم کدارنات

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 499 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.