ایران جی ام جی بهترین کرم پودرها برای پوست - ایران جی ام جی

محصولات آرایشی و پوستی از اون دسته محصولاتی هستن که اصالت و کیفیت اونها بسیار مهم هست چرا که اگر محصولی فیک و یا محصولی با ترکیبات مضر، خریداری کنید آسیب جدی رو به پوستتون وارد میکنه
در بین تمامی محصولات آرایشی، کرم پودرها جزو حساس ترین انتخابها برای پوست های حساس و یا حتی پوست های نرمال هستند. اما این حساسیت به معنی استفاده نکردن از این محصولات نیست ، به همین خاطر برای اینکه با بهترین محصولات آشنا بشین میخوایم ۴ تا از بهترین کرم پودرهایی که برای پوست های حساس هم مناسب هستند و آسیبی به پوست وارد نمیکنند رو معرفی کنیم.
برای آشنایی بیشتر با انواع برند و محصولات میتونید وارد مای سفورا بشین و با ویژگی تمام محصولاتِ آرایشی و پوستی روز دنیا آشنا بشین.

سوالی که پیش میاد اینه که چجوری بتونیم یه محصولِ درست رو انتخاب کنیم؟
برای پیدا کردن محصولی که آسیبی به پوست ما وارد نکنه، باید به دقت ترکیبات کرم پودرها رو نگاه کنیم وبه دنبال ترکیبی باشید که مناسب برای پوست شماست برای مثال :
اگه پوستتون خشک و دهیدارته هست،توی ترکیبات کرم پودرها دنبال ماده ی آبرسانی مثل هیالورونیک اسید باشه و یا اگر دچار قرمزی و التهاب میشین نیاسینامید میتونه با کاهش این التهابات کمک زیادی کنه.
یه سری از روغن ها مثل جوانه گندم ، آووکادو، دانه انگور، شاهدانه، جوجوبا، درخت چای، آفتابگردان ترکیبایی هستن که وجودشون توی کرم پودرها بی ضرر هستش چراکه این روغن ها غیر کمدوژنیک هستن به این معنی که منافذ رو مسدود نمیکنن و باعث ایجاد آکنه نمیشن اما وجود روغن های معدنی در ترکیبات باعثه بسته شدن منافذ و در نتیجه ایجاد جوش میشند.
علاوه بر این ها اگر پوست چرب و میتعد آکنه ای دارین، حتما و حتما دقت کنید روی جعبه محصولتون “غیرکمدوژنیک” ذکر شده باشه چرا که به این معنی هست که این کرم پودر تحت آزمایشاتی قرار گرفته و ثابت شده که مواد داخل اون باعث ایجاد جوش نمیشوند.


معرفی بهترین کرم پودرها:

هدی بیوتی :

ویژگی ها:
– کاملا گیاهی
– فاقد عطر و بو
– فاقد مواد کمدوژنیک
– فاقد پارابن
– فاقد روغن
ضد آب و تعریق و رطوبت –
کرم پودر هدی بیوتی یه محصول ۲۴ ساعته که به خاطر فرمول گیاهی ، فاقد عطر و بو و چربی بودنش جزو بهترین کرم پودر هایی هست که انواع پوست (مخصوصا پوست چرب) میتونن ازش استفاده کنند. این محصول کاور بسیار قوی داره که با یک پمپ از اون میتونید کل پوستتون رو کاور کنید، بهترین روش برای فید اون اینه که ابتدا با براش های آرایشی اون رو پخش و بعد با اسفنجِ مرطوب اون رو فِید کنید.


استی لادر :

معرفی بعدی از برند استی لادر هست. ویژگی های این محصول:
– کنترل چربی پوست
– فاقد عطر و بو
– فاقد مواد کمدوژنیک
– فاقد پارابن
– فاقد روغن
– فاقد الکل
– تست شده توسط متخصص پوست
محصولی ۲۴ ساعته که ضدآب ، رطوبت و تعریق هم هست. در واقع این برند با شعار اصلی: “اعتماد به نفس رو تنت کن” بهترین کرم پودر دنیارو تولید کرده.
این کرم پودر کاور بی عیب و نقص و فوق العاده سبکی رو به پوست میده و به هیچ عنوان باعث ایجادِ حس سنگینی و چربی در پوست نمیشه. تمام روز کاملا مات و یکدست بدون اکسید شدن روی پوست باقی میمونه.


کلینیک even better:

ویژگی های کلینیک اون بتر :
– آبرسان و حاوی هیالورونیک اسید
– حاوی ویتامین C
– فاقد مواد کمدوژنیک
– فاقد پارابن
– فاقد روغن
– حاوی سالیسیلیک اسید
– SPF 25
برند کلینیک قطعا میتونه یه محصولی رو برای ما درست کنه که نه تنها آسیبی به پوست نمیرسونه بلکه اون رو درمان هم میکنه. این کرم پودر به خاطر ترکیبات بی نظیری که داره از پوست در برابر تمامی آلودگی های محیطی محافظت میکنه.
ترکیبات اون شامل:
هیالورونیک اسید:آبرسانی عمیق پوست.
سالیسیلیک اسید: ایجاد درخشندگی و یکدستی در رنگ پوست.
ویتامین C و UP302: بهبود ظاهر طبیعی پوست و ایجاد یکدستی در کرم پودر.


کرم پودر نارس long wear:

ویژگی های کرم پودر نارس:
– ۱۶ ساعته
– ضدرطوبت و تعریق
– فاقد عطر و بو
– فاقد پارابن و سولفات
– فاقد روغن و چربی
– فوق العاده سبک روی پوست
– ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
– تست شده توسط متخصص پوست
کرم پودر نارس لانگ ویر رو به پوست های نرمال تا خشک به شدت پیشنهاد میکنیم.این محصول خاصیت مرطوب کنندگی داره و در کنار کاور عالی و طبیعی که به پوست میده باعث درخشندگی در اون هم میشه.
برای گرفتن نتیجه ی بهتر از این محصول ، قبلش از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید

خب با ۴ تا از کرم پودرهایی که برای پوست ضرری ندارند آشنا شدین، باید بدونید که به جز این محصولات ، کرم پودرهای دیگه ای هم هستند که برای پوست ضرری نداشته باشند . میتونید با این محصولات در مای سفورا آشنا بشین و انواع برندهای روز دنیارو بشناسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.