ایران جی ام جی برترین موزیک پلیرهای ویندوز در سال 2020 - ایران جی ام جی

معرفی بهترین موزیک پلیرهای ویندوز

عرصه موسیقی و هنر یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین زمینه ها است که دارای تاریخچه بسیار قدیمی و البته جذابی است که به مرور پیشرفت زیادی کرد و انواع مختلفی از سازها در طول زمان توسط افراد هنری طراحی و تولید شدند و امروزه در سطحی از موسیقی و هنر قرار داریم که شاید در طی ۱۰۰ سال اخیر به عنوان آینده ای دست نیافتنی بود و این نشان از پیشرفت تکنولوژی در طی سالیان اخیر می باشد.

با این وجود این روزها نسبت به دهه های گذشته، شاهد خوانندگان و افراد موزیسین بیشتری هستیم و برای دست یافتن به مجموعه آثار آنها تنها کافی است تا یک جستجوی ساده در بستر وب انجام دهید و تمام آلبوم های مورد نظر را دانلود کنید و از شنیدن آنها لذت ببرید. اما در مقابل، تعدادی از کاربران رایانه ها هستند که برای گوش دادن به موسیقی ابتدا موزیک پلیر مدنظر خود را دانلود می کنند و سپس از طریق آن موسیقی های موردعلاقه خود را گوش می دهند.

موزیک پلیرها ابزاری برای اجرای موسیقی هستند که قابلیت یکسان آنها اجرای موسیقی و قابلیت متمایز و متفاوت آنها هم شامل اکولایزر، فهرست پخش، طراحی برنامه، لیست علاقمندی ها و… هستند که یک موزیک پلیر را نسبت به موزیک پلیرهای دیگر متمایز می کند. با این وجود اگر شما به دنبال دانلود موزیک پلیر مناسب خودتان هستید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی ایران جی ام جی قصد داریم شما را با برترین موزیک پلیرهای ویندوز (windows music player) در سال ۲۰۲۰ را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

فهرست عناوین {گزینه موردنظر را انتخاب کنید}

  1. Dopamine
  2. Winamp
  3. MusicBee
  4. foobar2000
  5. AIMP
  6. MediaMonkey
  7. VLC
  8. iTunes
  9. Windows Media Player

۱- Dopami1ne

یکی از برنامه هایی که شما می توانید به عنوان جایگزینی برای ویندوز مدیا پلیر درنظر بگیرید، برنامه Dopamine است که یک برنامه اوپن سورس می باشد. لازم به ذکر است که برنامه Dopamine در کمترین زمان ممکن به سرعت دانلود می شود و برای استفاده از آن نیازی به هزینه ندارید چرا که یک برنامه رایگان می باشد. یکی از گزینه هایی که اکثر کاربران به آن توجه زیادی دارند، محیط کاربری بسیار ساده و همچنین آسان آن می باشد که قطعا بعد از نصب این برنامه متوجه آن خواهید شد.

موزیک پلیر ویندوز

در مقابل یکی دیگر قابلیت هایی که این برنامه دارد، می توان به سفارشی سازی آن توسط کاربر اشاره کرد که شما می توانید این برنامه را مدیریت کنید. از طرفی لازم به ذکر است که Dopamine می تواند از فرمت های مختلفی اعم از WMA، MP4T APE، WAV، AAC، M4A، FLAC، OGG و OPUS پشتیبانی کند و به همین دلیل اگر تصمیم به اجرای یکی از این فرمت ها را دارید، بدون شک این برنامه بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود که با جستجویی ساده در بستر وب می توانید اقدام به دانلود آن نمائید.

۲- Winamp

نرم افزار Winamp به عنوان یکی از شناخته شده ترین موزیک پلیرهای ویندوز است که از گذشته تا به امروز حضور دارد و چندین آپدیت را منتشر ساخته است و بدون شک این نشان دهنده پیشرفت چشمگیر این برنامه در طول زمان می باشد. این برنامه دارای قابلیت شخصی سازی است که کاربران این برنامه می توانند برنامه Winamp را به هر گونه ای که علاقه دارند سفارشی سازی کنند.

موزیک پلیر ویندوز

یکی از قابلیت های این برنامه این است که شما می توانید لیست پخش خود را خیلی ساده و آسان بسازید و مدیریت کنید و یا حتی با ایجاد حساب در برنامه Winamp و استفاده همزمان از آن در گوشی و کامپیوتر، آهنگ های شما همگام سازی خواهند شد و قطعا با یک تیر چند نشانه را هدف خواهید گرفت. Winamp همچنین دارای یک مرورگر داخلی است که با استفاده از این مرورگر در حین گوشی دادن به آهنگ های مورد علاقه خود می توانید در بستر اینترنت نیز جستجو کنید. لازم بذکر است که طراحان این برنامه طبق خبرهای ضد و نقیض در حال طراحی نسخه کاملا حرفه ای هستند که در آینده می توانید از آن استفاده کنید.

۳- MusicBee

سومین موزیک پلیر ویندوزی که در لیست ما قرار دارد، برنامه MusicBee است که به مدت یک دهه است توسط کاربران ویندوز در حال استفاده می باشد. اولین چیزی که ممکن است با دانلود و نصب این برنامه شما را به خود جذب کند، محیط کاربری بسیار جذاب و تفکیک شده آن است که بدون شک یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد و از مهم ترین فرمت هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند می توان به FLAC، M4A، WAv، AAC، MP3، TAK، APE، OGG و… اشاره کرد.

موزیک پلیر ویندوز

این برنامه توانایی بروزرسانی لیست آهنگ های شما در کمترین زمان ممکن را دارد که وقتی شما یک یا چند موزیک را به کامپیوتر انتقال می دهید یا آنرا با کامپیوتر دانلود می کنید، فورا به لیست این برنامه اضافه خواهد شد. شما می توانید برنامه MusicBee را با تعدادی پوسته و پلاگین سفارشی سازی کنید و همچنین از اکولایزر آن نیز می توانید استفاده کنید. لازم به ذکر است که این برنامه فضای زیادی از کامپیوتر شما را اشغال نخواهد کرد و خیلی ساده و آسان همانند هر برنامه ای قابل نصب بر روی ویندوز می باشد.

۴- foobar2000

موزیک پلیر ویندوز

برنامه foobar2000 یکی از برنامه های ساده ولی در عین حال کاربردی برای اجرای موزیک در ویندوز است که شما می توانید آنرا جایگزین ویندوز مدیا پلیر کنید. همان گونه که مشاهده می کنید، این برنامه دارای محیط کاربری ساده ای است که می تواند از فرمت هایی اعم از WAV، FLAC، OGG، WMA، AAC، MP3، Speex، Opus و… تحت پشتیبانی قرار دهد. همچنین امکان شخصی سازی این برنامه توسط کاربر نیز وجود دارد.

۵- AIMP

موزیک پلیر ویندوز

نرم افزار موزیک پلیر AIMP یکی از برنامه های موزیک پلیر قدیمی است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد که دارای طراحی و سبک بسیار جذابی است که می تواند در یک نگاه شما را به خود جذب کند. از این رو از این برنامه می توانید برای ایجاد فهرست و لیست پخش استفاده کنید و همچنین با اضافه شدن آهنگ جدید به کامپیوتر شما، فورا به لیست شما اضافه خواهد شد. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه اکولایزر دقیق آن است که شما با استفاده از این اکولایزر می توانید جلوه صوتی را برای گوشی دادن به آهنگ مورد علاقه خود استفاده کنید.

۶- MediaMonkey

موزیک پلیر ویندوز

موزیک پلیر ویندوز MediaMonkey یکی از برنامه های پخش کننده موسیقی رایگان در ویندوز است که شما می توانید آنرا به عنوان جایگزین ویندوز مدیا پلیر انتخاب کنید. با این حال تمام آهنگ های موجود در کامپیوتر شما را همگام سازی خواهد نمود و همانند سایر برنامه هایی که در لیست ما قرار دارند، به شما این اجازه را خواهند داد تا خیلی ساده و آسان آهنگ های مورد علاقه خود را اجرا و کنترل کنید.

۷- VLC

موزیک پلیر ویندوز

برنامه VLC بیشتر به عنوان یک نرم افزار کاربردی برای اجرای فیلم در فرمت های مختلف شناخته شده است اما این در حالی است که برنامه VLC یکی از برترین برنامه های اجرای موزیک برای سیستم عامل ویندوز و سایر سیستم عامل ها نیز می باشد که دارای قابلیت های مختلفی برای اجرای موسیقی با فرمت های مختلف می باشد و بدون شک یکی از دلایل محبوبیت این برنامه میان کاربران آن، پشتیبانی VLC از تعداد زیادی از فرمت ها می باشد که فقط با استفاده از این برنامه می توانید به شگفتی ها و قابلیت های آن برسید.

۸- iTunes

موزیک پلیر ویندوز

بدون شک نیازی به تعریف و معرفی برنامه iTunes نیست چرا که واقعا یکی از محبوب ترین و البته قدیمی ترین برنامه های اجرای موسیقی برای سیستم عامل های اندروید، ویندوز و مک می باشد. این برنامه بدون شک در لیست برنامه هایی قرار دارد که دارای طراحی بسیار زیبا و همچنین قابلیت های متعدد و کاربردی است. از این رو شما می توانید در این موزیک پلیر با حساب کاربری وارد شوید و سپس موسیقی های مورد علاقه خود را در آن اجرا کنید و در مواردی که موزیک هایی را خریداری می کنید، برای همیشه در آن قرار خواهد داشت.

۹- Windows Media Player

موزیک پلیر ویندوز

آخرین موزیک پلیر ویندوزی که در لیست ما قرار دارد، برنامه ویندوز مدیا پلیر است که بصورت پیش فرض بر روی ویندوز شما نصب شده است و نیازی به نصب آن ندارید. این برنامه همانند آیتونز و سایر برنامه هایی که در قسمت بالا توضیح داده شد، دارای لیست پخش می باشد که شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. این برنامه یکی از برنامه های قدیمی مایکروسافت است که اگر به دنبال نسخه جدیدی از برنامه موزیک پلیر ویندوزی مایکروسافت هستید، برنامه Groove را در بستر اینترنت جستجو و دانلود کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 567 views بار دسته بندی : یادداشت تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها