ایران جی ام جی آموزش تصویری “آپدیت آفلاین نود 32” - ایران جی ام جی

ویروس کش نود ۳۲ (eset nod32) از گذشته تا هم اکنون یکی از کاربردی ترین ویروس کش ها برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز بوده است که دارای محیط کاربری زیبا و جذاب و قدرت بالایی در پیدا کردن ویروس ها دارد و به همین دلیل بین کاربران مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد چرا که این محبوبیت در کاربرد و قابلیت های این برنامه نهفته است.

از این رو برای استفاده کامل از این برنامه شما نیاز به خرید حساب کاربری نود ۳۲ دارید که از فروشگاه های معتبر جهانی می توانید اقدام به خرید کنید و مبلغ زیادی نیاز به هزینه کردن ندارید و هر چند این مبلغ در مقابل اطلاعات اصلی و کاربردی شما چیزی نیست. اما یک روش آپدیت دیگر نیز وجود دارد که برخی از کاربران آنرا برای آپدیت کردن نود ۳۲ انتخاب می کنند که در این فرآیند فایل آپدیت بصورت اینترنتی و یا از کافی نت ها تهیه می شود.

آپدیت آفلاین نود 32

با این وجود اگر فایل آپدیت را تهیه کرده اید و تصمیم به آپدیت آفلاین نود ۳۲ دارید، لازم به ذکر است که یک فرآیند ساده را باید طی کنید تا بتوانید آپدیت خریداری شده که محدود است را در آنتی ویروس نود ۳۲ نصب کنید. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه با نحوه آپدیت آفلاین نود ۳۲ بصورت تصویری و قدم به قدم آشنا سازیم. همراه ما باشید.

۱- اول از همه پوشه آپدیتی که خریداری کرده اید را باز کنید و سپس از کادر آدرس صفحه بالا که در تصویر ذیل مشخص کرده ایم، آدرس را با Ctrl + C کپی کنید تا در مراحل بعدی از آن استفاده کنید.

آپدیت آفلاین نود 32

۲- اینک وارد برنامه نود ۳۲ شوید و از منو بالای صفحه گزینه Setup را انتخاب کنید. منویی برای شما باز خواهد شد که باید گزینه آخر یعنی Advanced setup را انتخاب کنید.

آپدیت آفلاین نود 32

۳- پنجره ای جدید برای شما باز خواهد شد که باید از لیست سمت چپ صفحه، گزینه Update را انتخاب کنید که در تصویر ذیل مشخص شده است؛

آپدیت آفلاین نود 32

۴- با انتخاب گزینه Update، در سمت راست پنجره مشخصاتی به نمایش درخواهند آمد. از این رو ابتدا گزینه Edit مشخص شده را در تصویر انتخاب کنید.

آموزش آپدیت آفلاین نود 32

۵- مجددا پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که باید آدرس کپی شده در مرحله اول را در کادر Update servers با دو کلید Ctrl + V وارد کنید. بعد از وارد کردن آدرس، بر روی گزینه Add کنار صفحه کلیک کنید.

نحوه آپدیت آفلاین نود 32

۶- هم اکنون آدرس صفحه ای که کپی کرده بودید، در این پنجره افزوده شده است و برای تائید باید بر روی گزینه OK کلیک کنید.

ترفند آپدیت آفلاین نود 32

۷- همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید، آدرسی که وارد کرده بودید، انتخاب شده است و باید بر روی گزینه OK پائین صفحه کلیک کنید.

آپدیت آفلاین نود 32

۸- اینک وارد پنجره اصلی می شوید که برای اجرای آپدیت باید گزینه Update از سمت چپ را انتخاب کنید و سپس در سمت راست گزینه Update virus signature database را انتخاب نمائید.

آپدیت آفلاین نود 32

۹- کمی صبر کنید؛

نحوه آپدیت آفلاین نود 32

۱۰- شما با موفقیت توانستید برنامه ویروس کش نود ۳۲ را بصورت آفلاین ویروس کشی کنید. توجه داشته باشید که هر هفته یکبار بررسی کنید تا مدت زمان محدود ویروس کش شما پایان نیابد. در صورت اتمام مدت زمان آپدیت، مجددا فایل آپدیت را دریافت کنید.

نحوه آپدیت آفلاین نود 32

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 587 views بار دسته بندی : یادداشت تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها