ایران جی ام جی راهنمای چند برنامه واتساپ روی گوشی اندروید و آیفون - ایران جی ام جی

حتما شما هم با برنامه محبوب و کاربردی واتساپ ? آشنا هستید. این پیام رسان به یکی از پر استفاده‌ ترین و مهم‌ترین برنامه های دنیا تبدیل شده است. اگر که با واتساپ کار کرده باشید، احتمالاً می دانید که تنها با یک شماره می توان به این برنامه وارد شد و همچنین به طور همزمان تنها با یک دستگاه می توان به یک حساب کاربری متصل شد. از این رو در ادامه با آموزش داشتن دو یا چند اکانت و برنامه واتساپ روی گوشی اندروید و آیفون با شما هستیم.

دو اکانت واتساپ و واتساپ دوم برای آیفون و اندروید

How to Install and Use Two WhatsApps on Android or iPhone Phone

برخی ترجیح می دهند هم از خط کار و هم شخصی خود را بر روی یک دستگاه واحد استفاده کنند، اگر قصد استفاده از WhatsApp را برای هر دو شماره را در همان تلفن دارید شاید ناامید کننده باشد که این امر به طور رسمی امکان پذیر نیست. ولی خوشبختانه روشهای مختلفی برای نصب دومین واتساپ وجود دارد که به شما امکان می دهد چندین حساب پیام رسانی مانند واتساپ را به طور همزمان در تلفن خود استفاده کنید در گذشته نصب دو نسخه یک برنامه در اندروید را آموزش داده‌ایم امروز به صورت مجزا به سراغ واتساپ خواهیم رفت.

روش داشتن دو یا چند اکانت واتساپ

برای نصب دو واتساپ در یک گوشی ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید و Clone App را جستجو کنید (در گوشی های شیائومی و هواوی با نام Dual App یا  Twin App نیز این عبارت جایگزین می شود).

پس از اینکه وارد این بخش شدید پنجره ای برای شما باز خواهد شد که برنامه‌هایی مانند فیسبوک،اینستاگرام، مسنجر و واتساپ را در آن خواهید دید که البته تمام این اپلیکیشن‌ها توسط فیسبوک خریداری شده‌اند.

برای نصب برنامه دوم واتساپ بر روی آیکون WhatsApp در انتهای صفحه کلیک کنید.

در پنجره جدید که مشاهده می کنید شما باید گزینه enable app cloning را فعال کنید با این کار واتساپ دوم روی گوشی برای شما فعال خواهد شد و در زیر این قسمت نیز می توانید با کلیک بر روی Rename Cloned App نام واتساپ دوم خود را نیز تغییر دهید.

برای مثال جهت جداسازی دو حساب کاربری در واتساپ، ما دومین برنامه را WhatsApp 2.0 نام گذاری کردیم.

حال به صفحه اصلی بازگردید مشاهده خواهید کرد که واتساپ دوم در گوشی شما فعال شده است

به واتساپ دوم خود وارد شوید تا بتوانید شماره خود را در آن وارد کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.