ایران جی ام جی  تعداد مصدومان چهارشنبه سوری،شهر اصفهان به ۴۵ نفر رسید،۱۷مورد هم آسیب به چشم گزارش شده است. - ایران جی ام جی

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری امسال اظهار داشت: ۴۵ مورد مصدومیت در سال جاری در این حوادث در استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: ۳۳ نفر از این مصدومان مرد و ۱۲ نفر زن بودند.

۲۰ نفر دچار سوختگی شدند

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اینکه ۲۰ مورد از این مصدومیت‌ها سوختگی بوده است، ابراز داشت: ۱۷ مورد آسیب به چشم نیز در اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ مصدوم از ناحیه دست، ۶ مصدوم از ناحیه پا، چهار مصدوم از ناحیه سر، چهار مصدوم از ناحیه گردن، دو مصدوم از ناحیه تنه و ۶ مصدوم از دیگر نواحی دچار حادثه شدند، ادامه داد: هفت مورد نیز سائیدگی در بین مصدومان بوده است.

راستین کل مأموریت‌های اورژانس اصفهان در شب گذشته را ۱۴ مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب‌ها مربوط به سوختگی و آسیب به چشم بوده است.

افزایش ۳۰ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در اصفهان

وی با بیان اینکه در مجموع حوادث شب گذشته ۵۹ مورد بوده است، ابراز داشت: این افراد در حوادث چهارشنبه سوری و تصادف در اصفهان دچار آسیب شدند که ۱۶ نفر از آنها خانم و ۴۳ نفر آقا بودند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه ۱۰ حادثه ناشی از پرتاب نارنجک در اصفهان داشتیم، گفت: تعداد حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.